PERLEBUKSE + Å VÆRE UTSLITT

God ettermiddag! I dag har Andreas og jeg vært sammen i fire år allerede, tiden flyr så fort, men mer om det senere i kveld. Jeg er dessverre helt utslitt i dag og kroppen spiller virkelig ikke på lag om dagen. Selv om man ser frisk ut er man nødvendigvis ikke det. Sykdommen tærer mye på kroppen min og jeg må bli flinkere til å lytte til når jeg faktisk trenger ro og hvile. Jeg sier ofte ja til mer enn jeg har overskudd og energi til, men jeg har blitt litt flinkere til å si nei i det siste (ett av nyttårsforsettene mine faktisk). Det er ganske vanskelig, spesielt når folk tar det som en selvfølge at en kan bli med på ditt og datt hele tiden og ikke forstår at kroppen ens ikke orker like mye som friske mennesker sin. Jeg håper også andre blir flinkere til å forstå at det er ikke alle slags sykdommer man kan se og at folk kan bli flinkere til å respektere et nei. Å skulle tilfredsstille andre mennesker på bekostning av min egen helse er overhodet ikke bra, samtidig så får jeg så himla dårlig samvittighet noen ganger for å si nei.

Uansett, nok negativitet her nå. Under ser dere dagens antrekk:)

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Jeg hadde akkurat et innlegg om hvor frisk jeg er, og det er jeg jammen glad for jeg er. Jeg har hatt mye greier på hverandre en stund nå. Men plutselig er jeg frisk som en fisk med alt, og det måtte jeg hylle litt i dag. Håper du får mer energi, og blir i den formen du ønsker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg