PERMISJON/EMT OG HYTTETUR

God søndag! Har dere noen fine planer for dagen? Selv dro jeg på hytta i går og her skal vi være frem til mandag. Det er så deilig å endelig være hjemme! Jeg kom hjem fra RASP på fredag og drar først tilbake tirsdag morgen. Da drar jeg så tidlig tilbake at jeg rekker frokost på avdelingen. Egentlig skulle jeg være til søndag, men på søndager går ikke helseekspressen og siden det er helligdag på mandag går den ikke da heller, så det blir en skikkelig langhelg på meg.

Jeg er på EMT som står for egenmestringstrening. Forskjellen fra permisjon og EMT er jo det at jeg ikke har pause fra behandling, men at jeg jobber hjemmefra om man kan si det sånn. Så jeg har en kostplan jeg må følge blant annet. Det kommer til å bli knallhard jobbing, men jeg håper og tror jeg kan kose meg hjemme også.

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg