PERMISJON & JUL I BLÅFJELL

God kveld, god kveld! I dag har jeg hatt noen timer permisjon for å dra til Larvik for å se teaterforestillingen Jul i Blåfjell med Vibeke og Nora. Jeg rakk faktisk hjemom i 5 minutter også for å få med meg litt ting og sagt hei til Andreas. Fy søren hvor vondt det egentlig gjør å være borte fra han, jeg savner han alt for mye. Litt over klokken fem var jeg tilbake på avdelingen og da var det rett til middag.

Men tilbake til forestillingen: den var veldig koselig og barndomsminnene kom virkelig tilbake! Spesielt sangene gjorde noe med meg, jeg ble litt emosjonell gitt. Det eneste jeg synes var litt kjipt er at vi fort fant ut at forestillingens målgruppe er yngre barn haha. Julekalenderen Jul i Blåfjell er mye mer moden eller hva jeg skal si. Teaterforestillingen var lagt opp en del til at barn skulle peke og rope ut “nei hahah, han er jo bak deg!”, om det går an å forklare det slik. Uansett så var det veldig hyggelig og hun som spilte mamsen var helt rå, fy søren hvor god karakter hun gjorde.

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Åh, så gøy med teater og så gøy med blåfjell! Hadde sikkert blitt emosjonell selv, og mange fine sanger. Forstår du savner Andres.

      (Sendte deg mail, håper det var ok.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg