PINK PANTHER

Hei dere! Hvordan har uken deres vært så langt? Min har vært litt opp og ned. I går blant annet var formen skikkelig dårlig og jeg måtte derfor melde avbud på et møte jeg skulle i. Feber, vondt i hodet, svimmel og rennende øyne blant annet plaget meg skikkelig. Litt nervøs for at det var influensa som var på vei til å kicke inn, men jeg føler meg noe bedre i dag heldigvis! Senere i kveld får vi besøk av venninna mi Vibeke og kjæresten hennes på middag og brettspill, det blir koselig!

Nå tenker du kanskje at det ikke er så rart om jeg blir syk når jeg går kledd slik som under her? Vel, jeg hadde på meg en stor, varm og lang jakke over, den var kun av i rundt 60 sekunder for å ta bildene.

Helt ærlig, jeg sliter med å poste antrekksbilder og bilder av meg selv for tiden. Hovedsakelig fordi jeg sliter med å håndtere vektoppgangen. Det er tøft og i tillegg litt kjip at flere av klærne mine ikke engang passer lenger. Tanken på å måtte gå opp ytterlige kilo skremmer meg. Jeg vet det ikke ser slik ut, men jeg har ennå en god del kilo igjen å måtte gå opp. Men nå er også vektoppgang en av tingene man må gjennom for å bli frisk og et friskt menneske takler jo en normalvektig kropp, så jeg håper det blir lettere med tiden. Å akseptere seg selv og kroppen sin. Det må det jo nesten bare.

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Ånei, god bedring!! drikk masse te med lime, spis ingefær og få i deg febernedsettende! 😋

      håper du koset deg i kveld!:)
      Husk å ikke ta større skritt en du takler 😋 du er bra nok som du er, og må ikke rushe for fort 🙈 allr dørene dine vil alltid vente til du er klar til å gå gjennom det om det enten er utdanning eller hva dine mål er 😀 men akkurat nå er det viktig å ikke stresse deg for mye 😋 kan hende at du blir sur for sånn kommentar fordi “jeg har hørt dette før” men uansett så vil jeg deg bare ditt beste og bryr meg om deg!:)

      Mange klemmer og kjærlighet hjelper ofte 😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg