PODKASTER JEG HØRER PÅ

God helg! I dag har jeg vært i behandling, noe som har blitt fast hver fredag. Jeg synes egentlig at det er veldig greit å ha en fast dag og tid å forholde seg til. Tidligere i dag, før jeg tok toget til Tønsberg, tikket det inn en mail i innboksen min. Litt mer om hva den gjaldt kommer jeg tilbake til senere, men jeg kan røpe såpass at Andreas og jeg skal en tur til Oslo på mandag morgen for en innspilling. Det tror jeg kan bli veldig spennende! Flaks for oss at Andreas også har fri den dagen og at jeg selv ikke har noen planer før kvelden. Ellers har jeg også fått handlet inn noen julegaver i dag før jeg tok toget hjem igjen. Jeg liker å starte tidlig for ikke stresskjøpe noe fordi jeg må finne noe, men heller bruke litt tid på ting jeg vet (eller er veldig sikker da) på at mottaker kommer til å like.

Jeg tenkte også å komme med noen tips til podkaster jeg hører på. En periode hadde jeg abbonement for å høre noen av de, men det har jeg avsluttet nå. Noen av de jeg anbefaler er gratis, mens andre må man betale for. Jeg er iallfall veldig glad i å høre på podkaster, både når jeg går tur, strikker og før jeg skal legge meg. Her sovner vi faktisk alltid til en podkast som går haha. Jeg synes det er lettere å sove når jeg har noe å høre på og sånn har jeg alltid vært.

Krim:
-Seriemorderpodden handler om.. vel, seriemordere.
-Verdens verste er en pod om grusomme personer opp gjennom historien.
-Truekrimepodden forteller ekte krimhistorier.
-Gangsterpodden handler om forskjellige gangstere.
-Krimpodden er enda en pod som egentlig sier seg selv hva den handler om.
-Svenske mordhistorier på norsk er akkurat hva det høres ut som haha.
-Synderne minner om truekrimepodden, bare at det er andre historier.

Humor:
-Misjonen er en podkast med Johan Golden og Atle Antonsen hvor de snakker om dagsaktuelle temaer og egentlig alt mulig annet mellom himmel og jord. Veldig underholdende å høre på.
-Truls og Hellstrøm er en morsom pod hvor temaet et mat, men også ting som skjer i livet sett med et humoristisk blikk.

Samfunn: 
-Hvorfor det? forteller om hvorfor ting er som de er.
-Gal og genial handler om geniale personer opp gjennom historien.
-198 land er Einar Tørnquist sin pod hvor han tar for seg alle verdens land sammen med en gjest.
-Historier som endret verden er en pod om store historiske ting som har skjedd i verden.
-Historier som endret Norge er en pod om store historiske ting som har skjedd i Norge.
-Burde vært pensum forteller om nyttige ting man burde kunne eller lære seg.
-Sektpodden tar for seg forskjellige sekter, hvor noen er mer rettet mot krim, mens andre ikke er det.
-Debatten er rett og slett podversjonen av Debatten som går på NRK.
-Treningspodden med Pia og Silje hvor de tar opp temaer rundt trening.
-Oppdatert gir deg kort og grei informasjon om dagsaktuelle saker.

 

Hører vi på noe av det samme?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg