POLITISK ARBEID + ANTREKK

Som dere helt sikkert ser så hører ikke denne dressen her sammen, men det fungerte likevel sånn halvveis. Jeg har utrolig lyst på en dress som sitter fint på kroppen min forresten! Litt løs, men samtidig en som bøyer seg rundt formene mine. Ved flere anledninger hvor det har blitt forventet at jenter møter opp i penkjole har jeg møtt opp i dressbukse, høye hæler og en fin topp. Det er i grunn ganske så gøy å skille seg litt ut og jenter i dress er så fint! Jeg skulle ønske flere hadde mot nok til å bruke det! Eller så foretrekker kanskje de fleste kjole? Ikke vet jeg.

Som de fleste (forhåpentligvis) vet er det jo valgår i år! Det er alltid så spennende og jeg elsker å drive med politisk arbeid! Jeg sitter i programkomiteen til Larvik Venstre og er i tillegg første nestleder i Vestfold Unge Venstre. Til tross for sykdom fungerer det ganske greit og jeg vet at om jeg må takke nei eller avlyse noe på grunn av det har jeg gode folk i ryggen som er klare til å tre inn. Hvis det er noen av dere som kanskje er litt interesserte i å bli med i Unge Venstre eller Venstre må dere ikke nøle med å ta kontakt med meg! Eller om du bare er litt nysgjerrig og lurer på noe, så skal jeg svare så godt jeg kan.


 

//Elise Amanda

7 kommentarer
    1. Så bra du er politisk aktiv! Fint parti det. Du kledde antrekket. Jeg kan like dressantrekk på kvinner hvis det er feminint og classy. Men er litt kjoleperson selv, har vært en periode vertfall. Man skifter jo litt med årene.

    2. Jeg bruker også gjerne dress! Arvet en kjempefin en av bestemor, og nøler ikke med å dra den frem😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg