POPPYGENSER NUMMER TO FERDIG

Gjett hvem som faktisk har sminket seg i dag og ikke daffer rundt i tights og en svær genser? Joda, det er meg det! Det var skikkelig deilig å ordne seg litt, samtidig så foretrekker jeg å gå i komfortable klær når jeg er her. Så i kveld skifter jeg tilbake, men jeg skal prøve å bli litt flinkere til å ordne meg litt på dagen og gå ordentlig kledd. Jeg kom meg ut før lunsj i dag for å ta noen bilder, for jeg har jo strikket ferdig en ny genser, så da må jeg nesten vise dere den!

Dette er min andre Poppygenser og denne gangen strikket jeg den ikke i originalgarnet, men i Drops Melody. Det garnet er så mykt og godt og det føles nesten ut som om jeg har på meg en sky haha. Det er en skikkelig kosegenser som samtidig ser fin ut.

Resten av dagen er forresten planene å redigere bilder. Jeg har en del av Linus som jeg må få lastet inn, redigert og levert i tillegg til at jeg har en del bilder som jeg har tatt i dag som må fikses. Fingrene krysses for at jeg får tid til å strikke en del i dag også!

 

 

 

 

 

Hvordan synes du at genseren ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

5 kommentarer
    1. Den genseren så flott ut. Skikkelig kosete ja. Skulle gjerne hatt et par sånne jeg også 🙂 Fint å ha noe å holde på med da. Det er jo viktig å ha et liv også, det skal jo ikke handle om mat alt vel, selv om man er der. Godt å få tankene litt på andre ting. Jeg synes den genseren din, den andre også, var kjempefin. Den andre var noe rosa-aktig var den ikke? 🙂

    2. Sitter og klør i fingrene fordi jeg har lyst til å begynne å strikke. Hvordan begynte du å lære deg det?
      Superfin genser, forresten!

      1. Så gøy! Jeg har “alltid” kunne strikke rett og vrangt, men jeg lærte å strikke ordentlig av en medpasient hehe. Men det er mange gode toturials på YouTube! Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg