PRINSESSEBURSDAG

Hei dere! En uke siden sist gitt! Jeg skulle egentlig oppdatere dere om hvordan første uken i Notodden gikk, men så gikk kameraet mitt tomt for strøm mens jeg var der oppe, så den oppdateringen kommer litt senere. Kort fortalt gikk det veldig fint iallfall! Jeg vil også si tusen tusen takk for alle dere som heier på meg, det betyr så mye! Dere som har fulgt meg lenge og dere som kjenner meg vet jo at veien hit ikke har vært bare-bare. Jeg er ennå langt fra frisk, men jeg tror og håper jeg er frisk nok til å skulle klare skolen. Nå er jeg iallfall hjemme og skal være hjemme en uke til, før det bærer opp til skolen igjen.

På lørdag feiret jeg forresten bursdagen min! Jeg har ikke bursdag før 28. august, men planen var egentlig å være ute her hos meg, så da tenkte jeg det var lurt å ta det en helg før. Værmeldingen ble derimot ikke helt på min side, men Emil var så utrolig snill at han tilbydde seg å ha det hos han. Så på lørdag var det full prinsessebursdag der! Jeg elsker jo temaer, men synes samtidig det er viktig at det blir et tema man ikke må kjøpe masse inn til som gjest. Jeg derimot handlet inn en del rosa pynt, bakte rosa muffins, hadde rosa snacks og hadde partykroner til alle sammen. Det ble en kjempekoselig kveld og jeg er så takknemlig for å ha så mange gode mennesker i livet mitt<3

 

 

Flere her som elsker temabursdager eller temafester?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg