PUERTO DE MOGAN

I dag morges dro mamma, stefaren min og jeg en tur til Mogan og som vanlig var det helt nydelig med alle blomstene der. Hadde det ikke vært så mye turisme kunne jeg virkelig tenkt meg å bo der for en stund. Det kommer en god del bilder under her av hus og blomster, men det er ikke så rart når det er så vakkert! Vi spiste også lunsj der borte og på meg ble det en nydelig fiskesuppe. Vi ble en god del timer, så da vi kom hjem ble det å slappe av litt før det bar ut til middag.

Etter middag raste mamma og jeg bort for å rekke en frisørtime vi hadde og her sitter vi ennå. Jeg er ferdig og mamma er straks ferdig, men herlighet fyyyy søren så fornøyd jeg er! Jeg har ikke ord engang, jeg har aldri før vært så fornøyd med håret mitt! Og salongen åpnet faktisk etter stengetid for oss, for da jeg skulle bestille time i starten av uken var de allerede fullbooket ut neste uke. For en service og for noen herlige damer! Jeg gleder meg til å vise dere resultatet i morgen for åhhhh så bra det ble!!

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg