PUMPKIN SPICE LATTE

Her om dagen fikk jeg et tips om at det som regel går an å bestille pumpkin spice latte på Espresso House fremdeles, for selv om det er tatt av menyen så har de ingrediensene der. Dette ville jeg jo sjekke ut, for jeg er stoooor fan av pumpkin spice latte. På behandlidgsmøtet mitt i dag fikk jeg også gjennom at jeg kan bytte ut yoghurten/desserten til middag med en melkeholdig kaffe, noe som passer meg glimrende. Tipset stemte og jeg fikk meg en god kopp med puumpkin spice latte / høstlatte, så da vet dere det! Verdt å teste ut om dere er like glad i det som meg.

Jeg har også fått luftet Poppy-genseren min i dag og jeg er fremdeles sååå fornøyd med fargevalget på den! Jeg vet forresten at skipperlua mi er full av lo fra den ene jakka mi, men jeg har ikke klesrulle akkurat nå.

 

 

Derfor Elise Amanda, derfor burde du alltid sjekke at bildene kommer i fokus FØR du går inn for å legge de inn på datamaskinen:

 

 

Hva er din favoritt av “jåle”kaffe?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg