PUST OG TØY

Angsten setter seg som muskelknuter i kroppen, noe som faktisk er relativt smertefult. Dessuten er jeg litt dårlig på å puste når ting er vondt og vanskelig, så jeg har begynt med litt Yin yoga for meg selv på rommet. Det er godt for både sjel og kropp. Jeg har også blitt litt stivere i kroppen i det siste, grunnet sløvhet med tøyingen. Så da er vi her atter en gang med tøying og Yin yoga haha.

Kanskje jeg skal få tatt noen før og etter-bilder? Det er jo alltid morsomt å se. Under her ser dere et lite utvalg av noen av strekkene jeg pleier å ta. I skrivende øyeblikk sitter jeg i hviletid i stua og ser på 71 grader nord kjendis og det er så spennende! Men så fort hviletiden er over blir det litt Yin yoga på meg før jeg tar kvelden.

 

 

 

 

 

Er du myk og er du flink til å tøye?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg