PYNTET SOVEROMMET TIL JUL + AVLYST TIME

Wow, jeg som alltid pleier å være klar til å pynte det sekundet klokken slår over midnatt og det har blitt første desember.. I år derimot henger jeg en god del etter, det er faktisk tredje desember og hva har skjedd så langt? Vel, i dag har jeg vasket og pyntet litt på soverommet. Stua har jeg ikke en gang fått begynt på, så det tenkte jeg å gå løs på i morgen. Med julemusikk på full guffe selvfølgelig!

Egentlig skulle jeg på Spiseenheten i dag og jeg skulle ta buss hjem, men litt før jeg skulle bli hentet stod det fremdeles at alle bussene som jeg måtte ha tatt hjem var innstilt resten av dagen. Dermed hadde jeg ikke annet valg enn å avlyse timen da jeg rett og slett ikke hadde fått kommet meg hjem. Men hva skjer så? Jo de går fra å være innstilt til å kjøre igjen og det er jo bra! Men den beskjeden kom for sent til at jeg fikk dratt til behandling dessverre. Heldigvis har behandler tid til en ny time allerede neste uke.

 

 

 

 

Er du glad i å pynte til jul?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg