PYNTING AV JULETRE, CAFE OG MIDDAGSBESØK

Har dere hatt en fin lørdag? Det har jeg! I går fikk jeg satt opp juletreet og pyntet det ferdig, så nå står det i stua og lyser opp. Da jeg var liten ble det alltid satt opp på kvelden lille julaften, noe jeg synes er utrolig koselig og noe jeg vil videreføre til egne barn. Men julegal som jeg er vil jeg ha det fortest mulig opp slik at vi kan nyte synet av det lengst mulig. Treet har vi arvet av besteforeldrene mine da de kjøpte seg nytt og faktisk så er dette treet nesten like gammelt som meg. Resten av pynten ligger enn så lenge i en haug på stuegulvet *kremt* og kommer forhåpentligvis på plass i morgen. Når det er ferdig pyntet hjemme skal dere selvfølgelig få se 😀

I dag derimot har jeg vært på Espresso House med Therese, noe som var like koselig som alltid! Jeg testet ut den nye polkagris latten og den var veldig god, men jeg er litt usikker på om det blir gjenkjøp likevel da det ble litt merkelig kombinasjon for meg. Motstridende jeg vet, haha. Jeg fikk også kjøpt noen julegaver, så nå begynner jeg å nærme meg ferdig. Jeg har ennå noen igjen og ikke minst en del igjen å strikke.. Men det tror jeg at jeg skal rekke så lenge jeg strikker en del hver eneste dag fremover.

Nå står Andreas i dusjen og vi blir snart hentet, vi har nemlig blitt invitert på middag hos svigermor. Jeg er heldigvis ferdig ordnet da jeg ordnet meg før Therese hentet meg. Antrekket mitt i dag er en matt fake skinnbukse, en svart halvgenser og min hjemmestrikkede vest. Det blir nok veldig koselig i kveld og ikke minst blir det koselig å være med familien hans (jeg holdt på å skrive min, for det føles jo ut som at de er det hihi)!

Forresten, jeg er såååå svak for noen ting.. Som denne hårbøylen. Trengte jeg egentlig den? Nei. Kjøpte jeg den likevel? Ja. Men tanken er å bruke den på julebilder og å ha den på i barnehagen siste dagen før jul, det er jo litt artig for barna tenkte jeg:) Den er faktisk kjøpt på Rema og foran har den søte små bjeller.

 

Har dere pyntet til jul hjemme?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg