Q&A: HVORFOR BLOGGEN MIN BLE STENGT +++

For litt over en uke siden tror jeg det var lurte jeg på om dere hadde noen spørsmål til meg og denne gangen kom det inn fire spørsmål. Bildene under her er forresten arkivbilder jeg ikke har brukt før, så selv om de ikke er helt nye så er de nye for dere hehe. Dagen i dag ble veldig annerledes enn den egentlig skulle være, uten at jeg vil gå så mye inn i det. Men heldigvis har jeg ei veldig god venninne som  reddet dagen min i dag. Det hjelper på med gode venner og fin natur!

Hvorfor ble bloggen din stengt ned? Kort fortalt, så siterer jeg en del av en av mailene jeg fikk: “Vi har hatt noen diskusjoner rundt bloggen din, etter at vi fikk en henvendelse fra en leser som mente den var over grensen til hva Egmont Publishing som ansvarlig for blogg.no burde stå inne for. Og argumentet rundt at man bør vise åpenhet og ikke legge en demper på dette som tema og noe veldig mange opplever personlig eller hos noen de kjenner har vært oppe i denne runden hos oss.

Men samtidig så er det også vanskelig i en sånn setting å avgjøre hva som er gode råd for de som er i en slik situasjon, og hva som kan gjøre situasjonen for de det gjelder verre. Og det bør i hovedsak være fagmiljøer som setter de grensene.

Vi har et stort spenn i aldersgruppene som besøker blogg.no, og det som oppleves som reflektert for noen kan oppleves annerledes for andre. Førstehåndserfaring med et tema gjør en nødvendigvis ikke til en god rådgiver for andre, uavhengig av temaet.

Og det har også gjort til at blogger om dette og relaterte temaer har blitt fjernet tidligere. Og det er kun innleggene som omhandler dette temaet som har vært diskutert og øvrige innlegg vil ikke påvirke det.”

Heldigvis så ordnet det seg, vi kom til en enighet og bloggen min ble åpnet igjen:)

Hva gleder du deg mest til? Til å ha en stabil inntekt igjen (akkurat nå står jeg uten noe som helst form for inntekt, da jeg ennå ikke har fått svar på noen av vedtakene fra NAV på grunn av ekstra lang behandlingstid og det stresser meg så sykt), til corona-situasjonen har roet seg og til jeg får et litt tryggere forhold til mat igjen.

Hvordan bli fin på bilder, både ansiktet og posen? Der er jeg ikke riktig person til å spørre haha! Jeg tar maaange bilder og velger ut de få jeg føler er brukbare / som jeg liker best. Men som alt annet så gjør jo øvelse mester, så jo flere bilder man tar av seg selv / ganger man blir tatt bilde av blir det jo bedre etterhvert. Jeg har også noen poses jeg har funnet som jeg føler funker og som jeg ofte går for. Det hjelper også veldig å være komfortabel foran den som skal ta bilder.

Hvordan går det på jobben? Det går veldig fint og jeg trives godt! Både ansatte og barn er utrolig hyggelige! Jeg er veldig glad for at det er akkurat den barnehagen jeg havnet i. Jeg liker også veldig godt at det er en liten barnehage med kun to avdelinger.

 

Håper dette ga dere mer klarhet i ting, spesielt det første spørsmålet:)

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer
    1. Takk for svar. Jaja, sånn er det i blant… Jeg har ikke lest så mye av bloggen din, men av og til titter jeg innom bloggen din fordi du “frister” med så veldig fine bilder! Du er kjempeflink fotograf og god til å strikke. 🙂

    2. Bra du fikk bloggen åpnet igjen. Jeg synes ALDRI at du prøver å gi noen råd om spiseproblematikk, du bare forteller hvordan du har det. Og virker veldig bevisst synes jeg, på hva som kan trigge og hva som ikke er bra osv. Godt du fikk fortsette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg