Q&A

God kveld dere! I dag har jeg hatt en travel dag og allerede klokken ni kom det noen hit for å ordne med internett. Det tok litt tid da det måtte borres, ordnes med ny boks og litt annet. Molly synes det var veldig interessant og fulgte med stor iver på at det ble borret, hamret og montert. Det er godt hun ikke er redd for høye lyder eller at det plutselig skjer mye rart i stua haha. Dagens antrekk ble et veldig søtt antrekk med pastellfarger, volanger og hårstrikk i chiffong. Jeg ble litt inspirert av ei jeg følger på Instagram som har en veldig søt, blomstrete og typisk jentete stil hihi.

Det har kommet inn noen spørsmål i det siste under innlegg som jeg tenkte å svare på i et eget innlegg i løpet av uken. Korte spørsmål har jeg gitt svar på der og da, men noen spørsmål krever litt lengre svar og svar jeg ønsker å bruke litt tid på å formulere. Så de spørsmålene har jeg da samlet opp for å kunne svare på dem i et eget innlegg. Derfor tenkte jeg å like så godt benytte muligheten til å lage et eget innlegg hvor dere kan komme med flere spørsmål hvis dere har. Korte eller lange, helt enkle eller mer kompliserte. Det er helt opp til dere.

 

 

 

Jeg snakker/skriver ikke så mye om det, men jeg synes det er skikkelig vanskelig å poste antrekk etter jeg har gått opp i vekt i år. Jeg vet jo at jeg ikke er stor, men jeg er større enn jeg var. Jeg prøver likevel å ikke la det hindre meg fra interessen for klær og jeg prøver å ikke skrive for mye om det, da jeg ikke ønsker å påvirke noen dårlig. Men jeg synes faktisk det er himla vondt og vanskelig og hvis noen føler det likt, så er dere ikke alene, vit det. Men mer om det siden. Det var ikke det dette innlegget skulle handle om.

 

 

Noe dere lurer på? Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Hva er dine erfaringer med BET-behandling? Kunne du fortelle litt om hva du synes?
      Føler du at bryllupet ditt ble slik som du hadde planer og ønske om, selv under pandemien?
      Hvis du vil, kanskje du kan lage litt “annerledes” klesinnlegg, som “stilen din gjennom tidene”, “ett plagg stylet på flere måter”, “favoritter fra klesskapet”, “beste kjøp og kjøp jeg angrer” og sånt? Hvor mange kjoler har du, forresten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg