RASP DAG EN GJENNOMFØRT

…nesten iallfall, men alt av program for den første dagen er derimot gjennomført! Det har vært en svært tøff dag med panikkangst, tårer og mye frykt, men jeg har klart å stå i det. Bare det er jeg utrolig stolt av meg selv over, for jeg var så nære på å ikke ville møte opp i det hele tatt i dag. For ikke å glemme at jeg bare ville dra hjem etter noe surr som skjedde. Heldigvis har jeg blitt lovet at slikt ikke skal skje igjen.

Jeg ankom en time før jeg skulle møte opp på poliklinikken, så derfor fikk jeg lov til å få tilgang til rommet mitt så jeg fikk lagt fra meg litt ting så lenge. Til min store begeistring stod Klara på verandaen, så det ble en stor gjensynsglede! Og siden jeg hadde litt tid før jeg skulle møte opp måtte jeg bare låne med meg Klara for en liten tur ut hihi. Dere som fulgte meg sist jeg var på RASP husker nok Klara!

Noe jeg også har gjort i dag er å vlogge, så om det blir brukbart får dere se en vlogg fra min første dag her. Det er litt begrenset hva jeg har kunnet filme da jeg ikke kan filme i noen fellesarealer, men jeg tror nok dere får et innrykk av å få et innblikk i dagen min likevel.

Jeg sov forresten ikke noe i natt da jeg var redd for å forsove meg, men heldigvis fikk jeg litt under en time søvn på bussen. Det er et under at jeg ikke har gått i bakken med så lite søvn og jeg håper bare så inderlig at jeg får sove til kvelden. Nå er det hviletid etter kveldsmat og Charterfeber står for tur, herlighet det er så underholdende! Jeg håper forresten at helgen deres var fin<3

 

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg