RASP – DAG EN

Denne dagen har vært uendelig lang så langt, ikke minst har den vært voldsom tøff. Vi satte kursen mot RASP allerede før klokken var syv i dag tidlig. Det har gått mye i tårer i dag, for å si det sånn. Jeg vet ikke hvor stor makt spiseforstyrrelsen har over meg før noen tar kontroll over den og nekter den å styre. Likevel, jeg trodde ikke det skulle være tøft. Det har gjort så vondt at jeg ikke har visst hvor jeg skal gjøre av meg og tanken på å backe ut har streifet meg mer enn en gang i dag, for å si det sånn. Men jeg er her ennå, så 1-0 til meg!

Jeg kommer ikke til å gå noe særlig dypere inn i denne dagen, grunnene til det er at det har vært vondt, det hadde nok bare kommet masse teit irrasjonelt piss fra meg og slik jeg har forstått det er det ikke så populært at man blogger om innleggelsen mens man er innlagt. Dere hører iallfall fra meg på en eller annen måte i morgen regner jeg med. Nå skal jeg puste og fokusere på det jeg skal resten av kvelden (les: kveldsmat) før det blir natta for meg. Håper dere har hatt en fin dag!


beklager for gamle bilder, jeg er ikke i stand til å ta nye akkurat nå.

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg