RASP GJENNOM TELEFONEN MIN

Jeg har ikke tatt så veldig mange bilder med telefonen mens jeg har vært her, men noen har jeg jo tatt og dem tenkte jeg å vise dere nå. Jeg føler at mobilbilder blir så mye mer personlig enn kamerabilder, men det har vel egentlig mer med settingen rundt å gjøre? Kamerabildene jeg tar er jo ofte planlagt og stilt opp, mens mobilbilder derimot er litt mer spontane og som ikke så veldig oppstilte. Derfor blir det jo en litt annen måte for dere å bli kjent med meg på også!

Så her får dere et lite innblikk i hverdagen min her, dog er måltider og tårer utelukket fra bildene hehe. Måltider får vi ikke ha med telefonen inn i og grinebilder er ikke så koselig å se. Litt positiv må man da også være? Jeg vet ikke om dere ønsker flere slike innlegg eller ei, la meg gjerne få vite det! Her har dere da meg på rommet og på badet i speilet, de to stedene jeg kan ta bilder inne på avdelingen.

Ønsker dere forresten flere bilder fra hverdagen min? Det har blitt veldig mange andre type innlegg i det siste (antrekk, forskjellige tips og råd, spørsmålsrunder osv) og det er jo kanskje greit med litt variasjon? En positiv undertone blir det uansett! Ikke noen spiseforstyrrede briller skal bli brukt her på bloggen, nei!

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Spørsmål til neste gang du besvarer i innlegg: Har du fått noen venner der inne? Eller er du mest for deg selv? (Jeg personlig følte kun konkurranse og ikke vennskap – der det var snakk om å hevde seg, men så var jeg på tvang, og det kan være mye av grunnen)

    2. Gjerne bilder/innlegg om hvordan hverdagen er på rasp og om du kan ikke bare generelt men hvordan det er akkurat for deg og hva som skjer osv. Hva du spiser, utfordringer, andre pasienter, behandlingsmøter osv

      1. Hei! Andre pasienter kan jeg ikke skrive noe om. Akkurat hva jeg spiser og behandlingsmåter blir for personlig, så det blir mellom teamet mitt her og meg. Men utfordringer kan det hende jeg kan skrive litt om 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg