RASP GJENNOM TLF MIN #2

God dag! Huff, denne dagen her har vært travel! Først veiing, blodprøver og blodtrykk, deretter frokost, deretter avslutning for medpasient, deretter lunsj, deretter samtale med behandler, deretter gruppe (hvor det bare var jeg som deltok i dag hehe) og deretter rett i videomøte med Modum Bad. Gjett hva? Jeg har et møte til i kveld + en legesamtale! Hektisk dag eller? Jeg kjenner allerede nå at det skal bli godt å kunne legge seg i kveld. Uansett, nå tenkte jeg å ta dere med på del to av “RASP gjennom telefonen min”!

1. Meg den dagen jeg måtte være på somatisk, jeg slapp heldigvis unna med litt under et døgn! 2. Primærkontakten min og jeg skrev ut bilde av Klara (hunden til ett av personalet) og hang hun opp på veggen der bilde av de ansatte henger hihi 3. Litt selvpleie må til! Meg nydusjet etter å ha tatt hårmaske, her med ansiktsmaske som bobler. Det likte jeg egentlig ikke så godt da jeg fikk bobler i munn, øyne og nese så tror ikke jeg tar slik igjen.

 

1. Blomster i et tre som jeg tok bilde av på vei til Storo i går 2. Anniken og meg fra den dagen hun, kjæresten min, mamma og pappa var på besøk her 3. Anniken som knipset et bilde med mobilen sin av meg som tar bilder av fugler fra den dagen de var på besøk.

 


1. Her hadde jeg da pakket ned den ene kofferten min (koffert nummer to ble pakket etter at bildet ble tatt) fordi jeg holdt på å gi opp og dra hjem. Heldigvis ble kofferten pakket opp igjen! 2. En utrolig koselig lapp og et smykke i en reim som hang på døren min etter en svært tøff dag. Jeg har så utrolig gode medpasienter her! 3. Speilbilde tatt på det ene badet fordi jeg ville ha bilde av hvor langt håret mitt hadde blitt 4. Her var jeg ute på egenmestringstrening og gjorde noe jeg eeeegentlig ikke skulle. Jeg kjøpte bittelitt smågodt. Noen ganger må man bare leve litt på kanten (mitt forsøk på å være morsom)

 

 

Hva synes dere om slike innlegg? Vil dere ha mer av det?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Fint innlegg om variasjonen i hverdagene dine nå. Det er jo glade stunder og dritt -stunder. Som vi har alle sammen i større eller mindre grad. Jeg synes det er bra du IKKE dro!! Ikke gi deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg