RASP GJENNOM TLF

God ettermiddag! Jeg har hatt behandlingsmøte i dag og det har derfor blitt gjort noen endringer, jeg har blant annet mer utgang og det er jeg strålende fornøyd med. Så i dag har jeg vært ute på en liten luftetur helt for meg selv med klassisk musikk på øret. Jeg skal også begynne å spise lunsj uten personal på bordet og jeg har fått en ny status på EMT.

Siden jeg har tatt en god del mobilbilder i det siste så tenkte jeg at dere kunne få se noen av dem og dermed få se litt “bak fasaden”. Nå er jo dette vel og merke bilder som er tatt mens ting går bra, men jeg vurderer å poste noen andre type bilder senere. For det er ikke bare fryd og gammen, dette her er knalltøft. Men enn så lenge får dere bilder fra litt bedre stunder:

Stolen på rommet mitt hvor jeg pleier å sitte når jeg strikker, en speilbilde av meg som prøver min egenstrikkede cardigan og litt spenning i hverdagen på siste bilde (jeg vant forøvrig ingen verdens ting).

Genseren jeg strikker på sammen med te som jeg fikk av en medpasient, fine gode klara og enda mer serie og strikking, bare her i senga med en god kopp te.

Te og strikking i hviletiden, jeg som er relativt klein og prøver å formidle at jeg er fit for fight og lunsjen min i dag som bestod av litt forskjellig.


Et speilbilde tatt rett etter at jeg hadde dusjet og klippet luggen, atter et strikkebilde haha og et tilfeldig speilbilde igjen.

 

Ønsker dere flere slike innlegg?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg