READY, SET, FIGHT

Denne dagen her har virkelig gått i ett altså! Opp klokken seks på morgenen etter minimalt med søvn og så var jeg på reisefot frem til halv ti hvor jeg da ankom RASP. Jeg har omtrent ikke fått et ledig øyeblikk før nå. Da jeg kom måtte jeg legge fra meg bagasje for så å tusle bort for å ta blodprøver før det var rett tilbake til møter. Innkomstsjekk og innkomstsamtale før lunsj, deretter rett i lunsj og hviletid, for så å ha legeundersøkelse og deretter samtale med KEF og først etter det hadde jeg litt tid hvor jeg kunne sette meg ned haha. Da rakk jeg å gjøre ferdig genseren min (!!!) før det var rett til middag. Travel dag eller?

Her får dere også noen kleine mobilbilder av meg selv som skulle illustrere at jeg er fit for fight hahah. Uff, noen ganger skulle jeg vært skjerma fra meg selv.

Men herlighet, dette blir noen tøffe seks uker, det skal jeg ikke legge skjul på. Jeg vurderte faktisk å drite i hele innleggelsen og bare dra hjem, for jeg savner så å være hjemme. Men jeg vet jo at det ikke akkurat er særlig smart, så jeg dro. Uansett hvor hardt jeg ønsker det og hvor hardt jeg prøver så klarer jeg ikke stå i dette alene. Jeg må også lære meg å senke forventningene til meg selv, for jeg kan faktisk ikke klare alt på en dag (satt på spissen). Denne gangen skal jeg gi meg selv tid og jeg skal jobbe for de små seierne og ta et skritt om gangen.

 

 

Har dere noen forslag til innlegg fremover?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Hei kjære deg <3
      Jeg lurte på om du kunne skrive om ditt opphold på døgn DPS i Sandefjord, skal nemlig bli lagt inn der med sf og husker at du ikke var fornøyd med oppholdet der og skrev deg ut. Kan du skrive hva som gjorde at oppholdet ikke ble som det skulle, har nemlig ikke lyst til å kaste vekk enda ett dårlig psykiatrisk opphold.. Har de kompetanse innenfor spis?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg