READY SET GO

Vet dere hvor godt det er å komme i gang igjen eller? Sist jeg satte foten min innenfor et treningssenter på ha vært i oktober en gang. Jeg kjente endorfiner strømme gjennom kroppen så fort jeg var i gang med øvelsene. Det kjennes herlig ut å være tilbake! Selv om det ble en veldig kort økt i dag. Jeg valgte å starte rolig nettopp for å kjenne etter hvor mye styrke jeg har mistet og hvordan formen min lå an. Formen min var overraskende god faktisk! Grunnen til at jeg har hatt pause i noen måneder er på grunn av lite overskudd og økonomi. Men nå dere, nå er jeg endelig back on track!

Nå sitter jeg og venter på bussen, de er ganske forsinket i dag. Bildene under lyver litt forresten, de ble tatt her om dagen hehe. Jeg ønsker jo ikke akkurat å ta med kamera inn på senteret + Anniken stilte som fotograf. Jeg fikk forresten litt nytt treningstøy i posten i dag, det skal jeg vise dere! Men nå venter litt husarbeid på meg hjemme + middag. Dere hører fra meg i kveld:)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg