RECOVERING FROM AN EATING DISORDER

God helg! Denne uken får dere ukens video på en lørdag istedenfor i morgen. Vanligvis legger jeg jo ut ukens video på søndager, men jeg ville så gjerne vise dere denne. Jeg er mye mer glad i å uttrykke meg på andre måter enn muntlig. Blant annet ved å skrive, ved å fotografere og ved å filme. Denne gangen prøver jeg å la dere ta en del i hvordan det føles for meg å være i recovery fra en spiseforstyrrelse. Her får dere se og forhåpentligvis kjenne litt på følelsene jeg ofte sitter med. Et lite innblikk i en helt forskrudd verden. Min verden. Enn så lenge.

 

Filmen er ikke så lang, jeg ville nemlig ikke drøye den bare for å drøye den. Jeg vet også at det er større sjanse for at dere ser hele videoen ferdig om den ikke er så alt for lang. Dessuten følte jeg at jeg fikk frem noe av det jeg var ute etter, på kun ett minutt. Jeg håper filmen faller i smak og at den kanskje skaper litt forståelse. Husk å ha på lyd!

 

 

 

Hva synes du?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg