RESTAURANTBESØK MED FAMILIEN

På onsdag var Andreas og jeg på restaurant sammen med pappa, Beate, Casper, Andrea og Casper (ja, du leste riktig haha). Jeg tror at indisk må være noe av det beste jeg vet når jeg skal spise ute, spesielt greit er det at det alltid er mange retter å velge i for meg. Visste dere at mer enn 50% av indere er vegetarianere? Hvis ikke vet dere det nå. Det i kombinasjon med at veldig mye er naturlig glutenfritt gjør at jeg alltid finner noe å spise på indiske restauranter. Denne gangen her våget jeg meg i tillegg på å bestille en rett jeg ikke hadde smakt før og den var såååå god!

Det ble et veldig hyggelig restaurantbesøk og dessuten er det så koselig å samles. Jeg er jo også veldig glad i å pynte meg, så klesvalget denne dagen falt på strømpebukse, kjole og en genser jeg har strikket selv. Se forresten så fint det er inne på restauranten!

 

 

 

 

 

 

Er du glad i indisk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg