RESTEGARNSTRIKK: BABYLUER

Heihei! Nå var det på tide med et lite livstegn fra meg. Det har vært noen tøffe uker i det siste, så da er ikke bloggen førsteprioritet. Jeg har likevel hatt noen fine øyeblikk innimellom altså, livet er tross alt ikke helt svart/hvitt. Strikkingen har dessverre også blitt nedprioritert i det siste, noe som er litt synd med tanke på en deadline jeg har. Nå nærmer jeg meg heldigvis i mål med en oppskrift jeg har holdt på med en stund.

Det har også vært litt restegarnstrikk mellom der. Cardiganen jeg strikket har dere jo allerede sett, men jeg har også strikket to søte babyluer. Disse er supersøte, myke, varme og ikke minst praktiske. Den ene er en gave til stetantebarnet mitt og den andre blir en gave til noen andre etterhvert. Jeg tror faktisk dette er en av miste favoritting å strikke med restegarn. Oppskriften heter Lillebjørn Elefanthue og kan kjøpet på nett.

 

Hva synes dere om luene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg