RESTEGARNSTRIKK: CARDIGAN

God morgen! Husker dere at jeg for litt siden fortalte at jeg skulle bli flinkere til å bruke opp restegarn? Jeg viste dere jo en lue jeg hadde strikket av restegarn og siden det har jeg strikket en lue til og denne cardiganen her! Det var litt skummelt å begynne på en cardigan da jeg var usikker på om det var nok garn. Spesielt det å beregne om jeg hadde nok til like brede striper. Å strikke cardiganen ensfarget hadde jeg ikke nok garn til, men heldigvis ble beregningene mine riktige og en stripete cardigan kom av pinnene.

Den er sååå myk og god, i tillegg til at jeg synes fargene passet skikkelig godt sammen! Jeg valgte likevel å selge den, men solgte den ganske billig da den har en liten skjønnhetsfeil (noe jeg så klart opplyste om altså). Jeg klarte nemlig å klippe et hull i den, som jeg så fikk strikket igjen, men det er noe synlig. Jeg fikk egentlig skikkelig lyst til å strikke enda en, men bare til meg selv hehe. Cardiganen er forresten strikket uten oppskrift, så den har rett og slett ikke noe navn.

 

 

Hva synes dere om cardiganen?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg