RESULTATET AV BLEKINGEN OG KLIPPINGEN

God kveld kjære lesere! Nå sitter jeg egentlig i hviletid med en kopp appelsinte og strikketøyet i fanget, men jeg tok meg en liten pause for å stikke innom her. Første date går på i bakgrunnen og det er nesten fælt å si det (eller ikke nesten, det er), for makan til kleinhet skal man lete lenge etter. Samtidig er det fint, for det krever ikke store konsentrasjonen og passer derfor perfekt sammen med strikking.

Som jeg fortalte dere her om dagen så stripet jeg håret mitt og under her ser dere resultatet. Jeg ble veldig fornøyd, men tror jeg kjører en runde til med striping neste uke en gang for å få enda litt fler striper. Luggen min ble også klippet igjen, dog ikke helt ferdigklippet på bildene her haha. Uansett, slik ser håret mitt ut nå:

 

 

 

 

Striper eller farger du håret?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg