RLS + SPØRSMÅLSRUNDE

Jeg må bare fortelle dere hvor grusom natt til tirsdag var for meg! Jeg lider av RLS og det utarter seg slik at jeg føler jeg blir kilt noe voldsomt under føttene. Prøver jeg å ligge i ro når det er slik får jeg voldsomme rykninger. Det eneste som hjelper er medisin og å bevege seg. Vanligvis holder det med medisin, men de nettene hvor det ikke hjelper er grusomme. Det gikk i tillegg opp til skuldrene og armene mine (noe det gjør en del ganger). Jeg hadde tatt sovemedisin i tillegg, så jeg var totalt zombie når jeg prøvde å gå for å roe det ned og måtte derfor legge meg ned igjen. Jeg lå i timesvis med så svære rykninger i hele kroppen at det føltes ut som om jeg hoppet opp av senga flere ganger og jeg ble helt gjennomsvett av all bevegelsene. Slik gikk hele natten, men heldigvis roet det seg ned på morgenen, så jeg har rett og slett brukt formiddagen på å sove ut. Jeg er klar over at dette i det store og det hele er en bagatell, men det føles som ren tortur når det pågår, spesielt når det er så ille som det var den natten.

Nå er det også veldig lenge siden jeg hadde spørsmålsrunde, så jeg tenkte det var på tide igjen. Dere husker kanskje at bloggen min ble stengt ned sent på året i fjor? Vel, jeg må derfor begrense svarene til ting som gjelder meg selv. Det vil si at jeg dessverre ikke kan gi dere så mange råd om dere spør om det, men at jeg kan svare på ting som gjelder meg selv. Så kjør på med spørsmål!

 

Noe dere lurer på? Noe dere ønsker å se på bloggen min?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg