ROMMET MITT PÅ RASP

Endelig er det helg og godt skal det bli! Jeg spurte dere jo tidligere om dere ville se bilder av rommet, siden jeg tross alt har pyntet det opp litt. Det ville dere, så her kommer det. Der den ballettplakaten henger skal jeg nok henge to plakater til, en på hver side, jeg har bare ikke kommet så langt ennå haha. Sykehusrom er jo så sterile og ikke noe hyggelige, men det hjelper veldig med noen små detaljer for å sette mitt eget preg på rommet. Nå er jo ikke dette rommet sååå ille fra før da, men det ble jo mye koseligere med litt pynt!

Ved skrivebordet har jeg pyntet opp med masse bilder av familie og venner.

 

Over sengen henger det en plakat, snart tre:

Så har jeg også hengt opp lyslenke på sengen:

Bildet på gulvet står der fordi det hang over skrivebordet, men der ville jeg ha mine bilder istedenfor haha. Under bordet lå det litt forskjellig strikketing, men de har jeg flyttet på nå:

Garnet ligger nå nemlig oppi den greia til høyre på bildet under her:

 

 

Hvordan synes du at det ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg