ROMMET MITT PÅ RASP

God kveld! Denne ganger her har jeg et annet rom enn hva jeg hadde da jeg var her i noen måneder i vinter/våres, så jeg tenkte jeg kanskje kunne vise dere det. Nå kan ikke jeg fordra sterile sykehusrom og selv om rommet fra før av heldigvis ikke er helt sterilt så har jeg pyntet det litt. Eller pyntet og pyntet, jeg har hengt opp noen plakater og slengt opp en lyslenke ved skrivebordet i tillegg til å ha hengt opp noen sommerfugler over sengen. Jeg kommer jo til å tilbringe ganske mye tid på rommet mitt og da er det greit at jeg klarer å slappe av på det og føle at det er greit rundt meg.

Forskjellene fra dette rommet og det forrige er at nå har jeg trefarget skrivebord fremfor hvitt (litt bad hehe), jeg har en kommode og skostativ, jeg har ikke et ekstra bord og jeg har blå stoler istedenfor røde. Kommode er jeg superfornøyd med å ha, det er noe jeg savnet på det rommet jeg hadde sist.

 

 

 

 

 

 

Liker du å prøve å gjøre det koselig rundt deg?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg