ROMMET MITT

God ettermiddag! Jeg føler egentlig ikke for å skrive noe, så jeg tenkte at jeg kunne vise dere rommet mitt her. Siden jeg tross alt skal være her i seks uker ville jeg gjøre det litt mer hjemmekoselig, slik at jeg kan trives bedre. Rommet skal jo være et sted man kan slappe av og da klarer jeg virkelig ikke å ha det helt sterilt.

Akkurat senga får jeg jo ikke gjort stort med da, men det positive med sykehusseng er at man kan heise ryggen opp og ned hehe. Ganske praktisk i grunn!

Jeg har også fått hengt opp en lyslenke, uten lys i vel og merke. Beholderen (?) der batteriene skal i er skrudd igjen og jeg har ikke akkurat tatt med meg skrujern. Jeg hang også opp noen bilder jeg hadde fra før. Så har jeg gjort noen andre ting her også, men dette får være nok for nå. Jeg er ganske sliten, så nå skal jeg bare slappe av litt med en serie eller noe før resten av programmet for dagen står for tur. Overskudd er et ord som ikke eksisterer om dagen, så jeg har rett og slett ikke energi til å svare på kommentarer og meldinger, beklager for det. Helse først.

Hvordan synes du det ble?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg