ROOM TOUR: MY HOSPITAL ROOM

Hehe denne videoen var jo planlagt å poste mens jeg var på RASP, men så er jeg jo ikke der lenger. Likevel, filmet var filmet og redigert ferdig før jeg dro, så jeg tenkte å vise dere den likevel. Denne gangen hadde jeg et annet rom enn sist. Det var så og si helt fult på avdelingen da jeg ankom og kun ett rom ledig: nemlig det ene lille rommet. Alle de andre rommene er store, men til tross for at dette dere får se under er betraktelig mindre så er det jo ikke direkte lite heller.

 

Jeg liker å gjøre det litt personlig og koselig rundt meg og kan ikke fordra hvite sterile sykehusrom, derfor hadde jeg pakket med meg litt pynt for å fikse litt på det hehe. Å gjøre rommet med personlig gjør også at jeg klarer å slappe mer av på det og det gjør at jeg føler mer kontakt med «livet der ute» om man kan si det sånn. Håper videoen faller i smak!

 

 

Har dere noen videoforslag for neste uke?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg