ROSA, ROSA OG ENDA MER ROSA

God lørdag! I skrivende stund ser jeg på MGP jr og det er noe jeg alltid må se hvert år! Jeg husker ikke hvor liten jeg var da jeg så det første gang, men det begynner å bli ganske mange år siden for å si det sånn. Ekstra gøy er det at gamle vinnere er inkludert i kveldens sending og det gjør meg så nostalgisk! Jeg lovet Andreas og se fotballkampen med han i kveld, men heldigvis har den blitt utsatt litt hehe. Sikkert veldig irriterende for mange, men for meg passet det ypperlig!

Det har dessverre ikke blitt så mye strikking som det burde vært de to siste ukene, men her får dere iallfall et lite innblikk i hva jeg strikker på om dagen! Jeg jobber for tiden med en oppskrift på en genser og jeg gleder meg til å vise dere! Akkurat nå strikker jeg den i en rosa versjon og jeg digger denne fargekombinasjonen!

Men nå skal jeg bare logge ut herifra, for nå skal de kåre superfinalistene!

 

 

 

 

 

 

 

Hva strikker du på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg