RYDD MED MEG + TIPS

Har dere savnet nye videoer eller? På fredag fikk jeg faktisk spilt inn en ny film og den er litt annerledes en tidligere filmer jeg har laget, men jeg håper den faller i smak! Jeg har egentlig skikkelig ryddemani, og derfor er det svært irriterende at energien ikke alltid strekker til å ha det helt strøkent hjemme. Jeg klarer virkelig ikke å slappe av rundt rot engang.. Ser jeg på TV har jeg utsikt mot spisebordet for eksempel og er det noe som ligger på det klarer jeg ikke konsentrere meg før jeg har fått ryddet bort det. Håper ikke jeg er den eneste og at noen av dere kjenner dere igjen?

Uansett, her kommer filmen!

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg