SÅ LEI AT JEG SNART SPYR

Ahahaha, jeg bare elsker det sitatet/ordtaket og det er så ironisk at jeg bruker det. Der har dere humoren min hehe. Uansett, hva er det jeg er så lei av? Vel, akkurat nå så er det votter! Jeg føler at jeg omtrent ikke har gjort noe annet enn å strikke de siste syv dagene og det stemmer vel ganske greit da jeg har strikket veldig mange timer hver eneste dag på nettopp votter. Tre par votter har blitt strikket, brodert og tovet ferdig og under her ser dere resultatet.

Fortsatt har jeg noen votter som står for tur, men jeg tror at jeg må ta meg en liten votte-pause før jeg setter i gang med dem. Jeg føler det blir veldig mye snakk om strikking om dagen, men sånn er det når det er en stor del av dagen min haha. Jeg tror jeg skal fortsette på skjerfet mitt litt før jeg går over til votter igjen og etter det har jeg noe jeg klør i fingrene etter å starte med!

 

 

 

 

 

 

Hvilken farge på vottene synes du ble finest?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg