SÅ MYE HAR HÅRET MITT VOKST PÅ ET ÅR!

Håret mitt vokser tregt og jeg har i årevis irritert meg grønn over at håret til bestevenninna mi vokser i rekordfart. Vi snakker over dobbelt så fort som mitt eget hår vokser. Her om dagen kikket jeg derimot litt i arkivet på bloggen min og fant et bilde fra november året før og se der ja: noe har da håret mitt vokst på et år! Jeg skulle likevel ønske at det var større lengdeforskjell, for helt ærlig: så mye har da ikke håret mitt vokst. Samtidig var det gøy å se forskjellen.

Når man ser håret sitt hver eneste dag legger man jo ikke merke til forskjellene. Ved å ta et nytt bilde med samme hatt på og sammenligne derimot ser man en forskjell. Så jeg tok på meg samme hatt og samme genser for å ta noen nye bilder. For hvor mye har håret mitt egentlig vokst det siste året? Resultatet ser dere under her:

 

 

 

 

Vokser ditt hår fort eller sakte?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg