SANKTHANSAFTEN I SANDEFJORD

God kveld eller god natt? Jeg vet ikke helt hva som blir riktig å skrive haha. Vi pasientene her bestemte oss for å lage en liten feiring sammen med grilling på kvelden og det ble så koselig! Vi kjøpte inn maiskolber, vannmelon, potetsalat (som ble piffet opp litt), til å lage grønnsaksspyd (squash, sopp, paprika + hvitløksmarinade) og salat som ble satt på bordet til alle i tillegg til at det folk handlet inn litt annet de ville ha selv. Jeg stod for grillspydene, men det kom vel ikke som et sjokk haha. I tillegg hadde en medpasient laget fyrstekake, rabarbrasaft og rabarbrasyltetøy hjemme på forhånd og handlet inn is til dessert. Andreas tok også turen hit med oss og det ble en veldig fint kveld!

Jeg synes jo det er så koselig å gjøre litt ut av ting, så det at vi fikk til dette var jo bare helt toppers! Selvfølgelig måtte jeg også plukke litt blomster og lage en blomsterkrans hehe. Men nå begynner klokka å bli veldig mye *kremt*, så nå er det på tide å legge seg. Håper dere hadde en fin kveld! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

Feiret du i dag?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg