SAYONARA NORWAY – HELLO RHODES!

ENDELIG var dagen hvor det var tid for avreise kommet! Allerede litt før klokken fire på natten kjørte vi fra Mona og nå er vi altså på Rhodos. Hotellet vi bor på heter Filerimos Village og det er utrolig fint her. Masse rosa blomster, basseng med hvit og blåmalte trebruer over, helt nyoppusset rom og hele området er idyllisk. Jeg tror vi kommer til å kose oss masse her og jeg håper så inderlig at tiden ikke flyr for fort avgårde. Hvis du lurer på om det er varmt her så er svaret ja, det er hele 27 varmegrader.

 

 

Vi har fått kommet oss på plass på hotellet og sett oss litt rundt i området her. Jeg tror det er bambus vi har sett masse av, det er iallfall skyhøye planter som ligner veldig. Vi har også ruslet en tur til nærmeste strand med masse hvite steiner, men de bildene får dere se flere av siden. Håndkle til bassenget hadde vi ikke tatt med oss, så da måtte vi kjøpe. Om vi kjøpte i fargen rosa? Ja. Om vi kjøpte like? Ja hihi. Vi reiste til og med i nesten helt like klær.

 

 

Denne ferien her med Mona tror jeg blir utrolig fin og vi kommer nok til å kose oss gløgg ihjel. I skrivende stund tar vi en liten bloggpause i sengen, men snart er det ut på balkongen igjen for litt sol. Det er forresten veldig mange katter på Rhodos og vi møtte på noen nordmenn som ga en gjeng med kattunger mat, det ble satt stor pris på! Jeg tullet med at Mona må passe på meg, for jeg tror ikke at Andreas hadde blitt glad om jeg hadde kommet hjem med en haug med kattunger hehe.

 

 

 

 

Har du vært på Rhodos før og vil du lese mer om turen vår?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Vil gjerne se mer av Rhodos, for der har jeg ikke vært. Kanskje jeg får lyst, etter du har “reklamert” og lagt ut bilder derfra.
      Av de greske øyene, har jeg besøkt Samos, Korfu, og Serifos. Anbefales.
      Kos deg masse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg