SECONDHAND OUTFIT

Hei dere! Jeg fortalte her om dagen at istedenfor å kjøpe nye klær kan man bruke de klærne man har på en annen måte. Der fikk dere jo se en god del eksempler også, men en annen ting man kan gjøre er å kjøpe klær brukt enten på bruktbutikker eller på sider/apper hvor man kan kjøpe og selge. Mona og jeg var innom en bruktbutikk for en del dager siden og der kjøpte jeg denne røde toppen dere ser under her, en genser og to bøker. Bedre for lommeboken og for miljøet, altså win-win! Toppen burde vel egentlig ha blitt strøket, men jeg er ikke akkurat den som finner frem strykejernet ofte hehe..

Egentlig skulle jeg en tur til Tønsberg i dag for å være med Mona, men de planene ble avlyst. Jeg håper bare jeg får tid til å se henne før jeg drar! Siden jeg heller ble hjemme har jeg fått filmet en video dere får se i morgen eller på søndag. Akkurat hva slags video det er får dere vente å se, men den er ballettrelatert.

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Så stilig det var ..og du er jo veldig fin da 🙂 Selv om jeg ikke ofte handler i bruktbutikker, så hender det.. og det er gøy å finne noe man ikke “ser på alle”… God helg <3

    2. KJempefin farge på den toppen 🙂 Moro å kjøpe i bruktbutikker, jeg har kjøpt en kjole. Ikke alltid jeg finner noe, men har begynt å se litt mer nå 🙂 God fredag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg