SELF CARE SUNDAY

Denne våren her var jeg totalt hekte på ansiktsmasker og brukte det vel i gjennomsnitt tre ganger i uken. Huden min var veldig takknemlig for det, men ikke lommeboka. Plutselig stoppet jeg bare og vel.. det fikk jeg merke. Jeg har fremdeles noen masker liggende hjemme, men jeg kjøpte også to sheet masks i polen, en med en tiger som dere ser på bildet under og en lik en bare med en koala på. Jeg er litt svak for ting som ser søte ut, kan man si.

Dagen i dag har blant annet blitt brukt til å dra en tur på plantasjen med Anni og ellers litt forskjellig. Nå i kveld har jeg ruslet meg en liten tur og nå står selvpleie for tur. Jeg tenkte å sette av litt tid hver søndag fremover til litt selvpleie. Ansiktsmasker, freshe opp neglene mine, kure håret og litt slike ting. Så i skrivende stund sitter jeg med denne tiger-ansiktsmasken på meg, samtidig som jeg blogger. Jeg tror det er viktig og godt å lære seg til å sette av litt tid kun til seg selv som man bruker på å ta vare på seg selv.

Hvis jeg får unna det jeg skal få gjort i dag før det blir for sent tenkte jeg å kjøre på med litt rolig yoga også. Kroppen er litt vond om dagen, så jeg tror at det skal bli godt. Ukens film kommer forresten i morgen, da jeg ikke har følt for å filme noe de siste dagene. I den videoen tenkte jeg å vise dere hva jeg kjøpte i Polen, så stikk gjerne innom om du vil se! Enn så lenge håper jeg at akkurat du får en fin kveld!

 

 

Er du glad i ansiktsmasker?

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Er faktisk viktig å ha en dag der man bare fokuserer på seg selv innimellom. Merker jeg alltid får mer energi av det resten av uken og føler meg bedre! Ja, veldig glad i ansiktsmasker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg