SELFCARE DAY

Jeg prøver så godt jeg kan å ta vare på meg selv, og en av de måtene jeg finner lettest å drive med litt egenpleie på er ansiktsmasker og neglelakk. Det krever ikke så mye, men får meg likevel til å føle meg noen hakk bedre. Så nå sitter jeg her med nylakkerte negler og myk hud i ansiktet. Ansiktsmasken jeg bruker er fra Niva og hjelper utrolig godt på min tørre hud. Neglelakken falt denne gangen på en fra h&m som jeg liker fargen på godt. Jeg tok forresten på et til lag av den etter at bildene ble tatt.

Det er viktig å ta vare på seg selv og huden sin, man skal jo tross alt ha seg selv resten av livet, eller hva? Så jeg sier ja til spørsmål om slike ting som dette er viktig. At man føler seg litt bedre av det er jo bare et stort pluss.

 

 

 

 

 

 

 

Tar du godt vare på hud og negler?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg