SELVSYDD PROSJEKTVESKE

Herlighet hvor rørt jeg ble her om dagen! En medpasient overrasket meg med en prosjektveske hun hadde sydd til strikketøyet mitt! Jeg ble litt satt ut og tom for ord, for det var en så utrolig fin overraskelse som jeg satte utrolig pris på! Medpasienten er så utrolig flink til å sy og jeg blir mektig imponert over alt hun tryller frem ved hjelp av en symaskin. Den er jo så utrolig fint sydd, sømmene er jo helt perfekte og blåfargen er helt nydelig!

Jeg er så utrolig heldig, eller hva? Medpasienten fikk noen klemmer da hun overrasket meg med denne, for å si det sånn!

 

Inni har den en stor lomme med en liten lomme med borrelås utenfor. Baggen har også trykknapper, så den er lett å lukke og åpne. Stoffet ligger også så fint så jeg får god oversikt over hva som er oppi baggen.

 

 

 

Var den ikke fin?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg