SHOPPING I RHODOS BY OG FUCK CØLIAKI

Heheh det rimte. God humor? Sånn passe. Siste hele dagen vi var på Rhodos bestemte vi oss nemlig for å tilbringe dagen i Rhodos by og der fikk vi gjort litt av hvert! På meg ble det hele to nye tatoveringer (som dere har fått se) og på Mona ble det en. Det ble også litt shopping av to plagg og to smykker hihi. Ellers så tuslet vi bare litt rundt i gatene der og vi fikk også sett en gammel borg av stein. Dessverre fikk vi ikke vært i gamlebyen, men det får vi passe på å få tid til neste gang!

Tilbake til overskriften: vi fant nemlig en burgerbar hvor vi ville spise og der hadde de en vegetarhamburger. Problemet var bare at de ikke hadde glutenfritt brød og selve burgeren var ikke engang glutenfri. Men jeg bestemte meg for å gå for den likevel, vel vitende om at jeg kom til å måtte betale kraftig for det senere. Ikke lurt, jeg vet. Og om jeg ble dårlig? Ja. Men akkurat der og da var det verdt det (selvom det er idiotisk av meg å spise ting med gluten i). Den smakte i det minste veldig godt hehe!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er dere veldig lei av innlegg om Rhodos eller vil dere se resten jeg har på lur?

 

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din! Lurte på om du kunne skrive noen innlegg om hva som trigger overspisingen hos deg, og hva slags mestringsstrategier du har lært for å ikke trøkke kjeften full med mat? Hvordan få hjernen til å slutte å handle/ikke tenke at man må ha all den maten hamstret i skapet før en overspising..

    2. Kan du skrive om din opplevelse med privinsta-miljøet? Etter innafor-episodene om deg, virker det som at alle som ikke er en del av det, tror at alt vi deler er mørke tanker, av selvmord og selvskading.
      Jeg synes at du er flink med ord. At du bruker din konto der på en fin måte. Og derfor, kanskje din stemme hadde hjulpet til å skape mer forståelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg