SING ME TO SLEEP

Det snør, det snør, tiddelibom.. jeg ble så glad over å se at det har snødd mye i dag! Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg ble nedfor av å se all snøen regne bort i går. Det er så lenge siden det har vært en julaften med mye snø, og snømangel ødelegger rett og slett julestemningen min. Flaks for meg så har jeg en kjæreste som synes det er helt ok å måke snø. Jeg derimot hater det. Så heldigvis faller akkurat den jobben på han som regel hehe. Matlaging derimot synes jeg er veldig gøy og han ikke, så den faller på meg. Veldig greit å fordele oppgaver slik!

I går kveld/natt var litt tung og litt over tolv på kvelden/natten banket og ringte det på døren. Det var Mona som hadde dratt helt fra Tønsberg! Altså, hva har jeg gjort for å fortjene at noen stiller opp slik? Hun er god hun <3 Vi la oss i sengen, hun holdt rundt meg, vi snakket litt og så begynte vi å se på en film som vi så litt av før vi sovnet. Litt før klokken 13 i dag ble hun hentet og klokken 13 i dag ble jeg hentet for å dra en tur ut med mormor og besse. Dagen i dag får dere se på film i morgen. Hva synes dere forresten om antrekket? Det var det jeg hadde på meg i Sverige, men jeg fikk ikke tatt noen antrekksbilder i går så de ble tatt i dag. Det skader jo faktisk ikke å gå med samme antrekk to dager på rad så lenge klærne er rene.

-Elise Amanda

10 kommentarer
    1. Jeg er helt motsatt 😂😅 hadde snø ikke vært så kaldt og vått så kunne jeg kanskje likt det 😅 jul er rett og slett tragisk for meg haha:p I tillegg til at det får fram traumer så sliter jeg med å være sosial, og hater å være ensom ironisk nok:p blir nok enda en ensom jul foran peisen med kakao i den ene hånda, og skalpell i den andre:p
      (har lagt igjen en kommentar for ikke så lenge siden 🤔 i “min første” gang innleget ditt🙃 elsker bloggen din:)

      skulle ønske jeg turte å fortelle deg hvem jeg er 😥
      og “kjenning”, har sett deg noen ganger i gangene på thvgs ifjor 🙈

      1. Haha, rart hvor forskjellige man kan være! Utrolig trist å høre, håper likevel du får det beste ut av kvelden <3 Kjære deg, husk at om ting blir for vanskelig så kan du oppsøke legevakt om du ikke har noen rundt deg å snakke med. Kirkens SOS har også en telefon man kan ringe til om du tør det.

        Takk, så hyggelig å høre! Hvis du vil er det bare å sende meg en melding på facebook, jeg skal ikke fortelle noen hvem du er.

        1. takk, du er alt for god ,😥 følger rådene dine og har til og med laget en egen bucket list for når jeg depper!:’)
          elsker bloggen din! du er en god person<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg