SISTE TIDEN GJENNOM MOBILKAMERAET

God kveld! Jeg håper dere har hatt en fin dag? Jeg har hatt en helt grei dag hvor jeg blant annet har fått gjort litt hjemme, handlet og strikket. Egentlig skulle jeg begynne på bujo for september, dessverre så strekker ikke energien til akkurat i dag.

Jeg tenker uansett at det er greit å hvile i kveld, da jeg har behandling i morgen på spiseenheten. Det vil si at jeg må gå 20 minutter til bussen og så ta buss i 1 og 1/2 time hver vei. Med andre ord tar det en god del av dagen min og jeg blir alltid sliten av å reise i tillegg. Heldigvis skal Andreas bli med meg i morgen og det setter jeg pris på! Men hva har jeg egentlig gjort i det siste? Vel, jeg tenkte dere skulle få se noen av bildene på kamerarullen til mobilen min.

Therese og jeg har hatt en strikkedate på kafe.

 

 

Vibeke og jeg har gått en tur i Bøkeskogen.

 

Jeg har strikket mye på ballonggenseren og det ferdige resultatet fikk dere se i går.

 

Jeg har spist veldig mye Oumph-burger i forskjellige retter, som her i en salat med burgeren, pinjekjerner, fetaost, salat, tomat, agurk, purre og paprika.

 

Jeg var på Bølgen kulturhus en tur med Andreas, der drakk vi hver vår kaffe og jeg fikk også strikket litt.

 

Hva har du gjort i det siste?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg