SKIKKELIG DÅRLIG + ANTREKK FRA FORRIGE UKE

God kveld fra sofaen. Jeg er enda verre i dag enn i går og jeg skal ærlig innrømme at jeg synes litt synd på meg selv, for det er grusomt å være så fysisk syk samtidig som man strever så med det psykiske. Hodet verker, musklene verker, feberen herjer, hosten ødelegger magen min og halsen verker. Klassisk influensasymptomer, men jeg gidder ikke teste meg for det hos legen når jeg bare skal være hjemme uansett. Ikke at jeg hadde orket å komme meg til legen heller haha. Det viktigste er jo at det ikke er corona, noe det heldigvis ikke er. Forhåpentligvis blir jeg bra igjen i løpet av uka. For å være så dårlig fysisk er en veldig dårlig kombinasjon når man også er så dårlig fra spiseforstyrrelsen. Tenk om den kunne tatt pause bare akkurat nå mens jeg var fysisk syk? Det hadde vært noe det.

Sånn utenom det over har jeg klart å strikke noen få runder på cardiganen min i dag, men det er vel egentlig det. Jeg har også måtte droppet å se på noe, men heller høre på podkast på grunn av formen. Antrekket under her er altså åpenbart ikke fra i dag, for nå går jeg ennå rundt med pysjamas og ikke har jeg hatt overskudd til å børste håret. Overdelen på antrekket er faktisk en cardigan som jeg bare har tatt på feil vei og festet den nede i buksa som om det skulle vært en omslagstopp. Derfor har den også en åpning bak på ryggen. Dagens mote-tips til dere hihi. Jeg er iallfall tilhenger av å kunne bruke et plagg på flere måter. Men nå må jeg nesten klappe igjen mac’en, hosten kaller.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg