SKOLEDAGEN OG DAGENS ANTREKK

Heihei! I dag har vi hatt teoretisk skoleundervisning, i motsetning til mandagen og tirsdagen hvor vi hadde praktisk. Jeg liker egentlig begge deler godt på hver sin måte, så det er ganske greit med litt variasjon! Akkurat nå sitter jeg i hybelen her oppe, men om ikke så lenge skal jeg ned til skolen igjen. Det er så kjekt å bare kunne låse seg inn med nøkkelkort! Jeg skal jobbe litt med studiene, men jeg har også fått ordnet slik at jeg kan låse meg inn i blackbox for å kunne gå gjennom en koreografi noen få ganger hihi. Det blir litt deilig med et avbrekk fra pensum også.

I morgen er siste skoledag denne uken, så da bærer det hjem igjen med toget og rett bort til dansinga. Jeg har flaks sånn sett at dansing kun er på mandager og torsdager for meg nå. Jeg må pendle både mandag og tirsdag morgen for å kunne være med da, siden det ikke går tog tilbake mandag etter dansingen. På torsdager er jeg på togstasjonen hjemme 30 minutter før dansingen begynner, så det passer perfekt haha. Da skal jeg jo heller ikke tilbake igjen på skolen siden vi aldri har undervisning på fredager.

Nå ble det mye skriving om litt av det praktiske rundt skolen, men jeg skal fortelle litt mer om selve studiet og hvordan det går på fredag tenkte jeg. Her ser dere forresten dagens antrekk. Jeg har ikke med meg kamerastativ (ett sted går grensa altså haha), så det er litt begrenset med steder å sette kameraet. Jeg håper dere får en fin kveld videre!

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg