SLIK GIKK DET MED TØYINGEN

Husker dere at jeg tok noen her og nå bilder av hvor myk (eller ikke myk..) jeg var og fortalte at jeg skulle tøye en del fremover og så vise resultatet? Vel, nå kan jeg endelig dele litt fremgang! Litt etter de første bildene ble tatt dabbet motivasjonen ganske så av, da jeg følte det ikke hjalp så mye sånn jeg tøyde. Faktisk er før-bildene tatt 10. september og først i år begynte jeg å få fremgang. Tøying ble rett og slett ganske nedprioritert etter jeg postet innlegget. Men i år har jeg tatt skikkelig grep og har klart å holde på en god rutine! Ikke minst hjelper det på motivasjonen når man merker og ser fremgang!

Så hva har jeg gjort annerledes? Jo, siden dansingen startet opp igjen i slutten av januar har jeg hver eneste uke tøyd 1-2 ganger i uken rett etter en dansetime. Da er kroppen allerede varm og da kan jeg også pushe meg litt mer enn om jeg bare tøyer hjemme. Jeg har hatt veldig flaks med at den lille dansesalen har vært ledig etter dansetimene mine på mandager og tirsdager, så da har jeg rett og slett tatt turen inn dit for å tøye etter å ha danset. Jeg er skikkelig stolt over å ha klart å holde på denne rutinen i så lang tid og nå som jeg ser resultatene blir jeg bare mer motivert! Til tross for at før-bildene er tatt i september er det likt som sånn jeg var i starten av januar. Jeg håper jeg klarer å være nede i begge sidespagatene innen sommerferien og at jeg klarer en holdbar scorpion på iallfall den ene siden. Fortsetter jeg med en så god rutine tror jeg at jeg skal få det til! Etterbildene er forresten tatt forrige uke (med mobilkamera, derfor dårligere kvalitet).

Jeg har bestandig vært mykest i venstre ben og fikk jo benet relativt høyt før jeg begynte å tøye mer intensivt, men her er det likevel en skikkelig forbedring og det er gøy å se! Jeg fikk faktisk litt bakoversveis selv da jeg så etterbildet haha.

Dessverre er bildene her tatt i så forskjellige vinkler at det er vanskelig å se, men også her er det forbedring. Legg spesielt merke til hvordan hendene mine er plassert og at jeg i tillegg står på halv tå på etter-bildet.

 

Liiiiitt til på det bakerste benet, så er jeg helt nede!! Øverste bildet er tatt litt ovenfra og det nederste rett på, men se forskjellen på det bakerste benet, så ser dere hvor stor forbedring det er.

 

Her er det da mykhet i rygg og hofteleddsbøyer det går mest på. På disse bildene har jeg høyre ben i luften. Bilde en er før bildet og bildet i midten gjør jeg akkurat det samme, bare at jeg nå er myk nok til å akkurat holde foten over hodet med begge hendene. Bildet til høyre holder jeg foten bare med en hånd og det går derfor ikke like mye på rygg.

Spagat med høyre ben foran… Fy søren så skjev jeg er i venstre og høyre side! Her følte jeg faktisk ikke at det var særlig forbedring, men jeg ser jo nå at det er det. Igjen er øverste bildet tatt ovenfra og nederste tatt rett på. Derfor ser forskjellen mellom bildene mindre ut enn den egentlig er. Se hvor langt armene mine rekker ned og dere ser progresjonen bedre. Her har jeg ennå en lang vei å gå, men jeg er på god vei!

Venstre ben er her i luften. Ikke sjans til å holde det over hodet med begge armer, men jeg er høyere opp enn jeg var!

 

Høyre ben opp i luften. Igjen veldig forskjellig fra venstre side, men også her en stor forbedring!

 

Hadde det vært gøy å se nye fremgangsbilder om en stund?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg