SLIK OPPBEVARER JEG STRIKKETINGENE MINE

Hei og hopp! Siden jeg har blitt strikkefrelst kan jeg jo vise dere strikketingene mine og hvordan jeg oppbevarer dem. I starten brukte jeg en gavepose mens jeg var på let etter noe jeg egentlig kunne oppbevare tingene i. Jeg visste at jeg ville ha noe som gjorde det oversiktlig og noe som stod av seg selv, så en bag var uaktuelt, samtidig var en stor kurv upraktisk da jeg måtte ha mulighet til å kunne flytte rundt på strikketøyet. Til slutt kom jeg på den perfekte ting og etter en del leting fant jeg det på Rusta. Nemlig en slik handlebag til 15 kroner! Den har en perfekt størrelse og den står av seg selv slik at man lett ser hva som er oppi.

 

Nederst har jeg løst garn, mens de tre forskjellige papirposene inneholder en med ting til et strikkeprosjekt, en annen til et annet strikkeprosjekt og en med utstyr til strikking som strikkepinner, målebånd, maskemarkører, nåler og lignende. I den posen ligger det et lite tinnskrin med nåler og saks, maskemarkørene har jeg lagt i en pilleboks og strikkepinnene ligger i original emballasje.

 

Denne kurven her inneholder genseren jeg holder på med og ting som hører til det. Kurven er veldig grei å ha ved siden av seg i sofaen og da har jeg lett tilgang til alt jeg trenger. Blikkboksen, pilleskrinet og målebåndet oppbevares som regel oppi her. Mens baggen med alt det andre i pleier vanligvis å stå bak sofaen da den tar litt mere plass. Så slik oppbevarer jeg altså strikketøyet mitt og denne løsningen passer perfekt for meg! Kurven får forresten plass oppi handlebaggen, så den slenges bare oppi der om jeg skal ha med alt et eller annet sted.

 

 

Strikker du? Hvordan oppbevarer du strikketøyet isåfall?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg