SLIK PAKKER JEG INN JULEGAVENE

God kveld! Nå har Andreas og jeg akkurat kommet hjem fra butikken og på menyen i kveld står taco (det er aldri feil!). Mona er også på vei, så jeg regner med at vi har henne på døra om ikke så alt for lenge. Heldigvis kan man ha besøk så lenge man tar forhåndsregler og følger anbefalingene. Det er jeg glad for!

Visste dere at jeg synes det er skikkelig kos å pakke inn julegaver? Jeg synes det er så koselig å styre og ordne med. Nå gjør jeg gjerne litt ekstra stas ut av det også, så disse gavene er ikke bare pakket inn, men også pyntet. Årets tema ble jul, gull og nøtteknekkeren. Må jo snike inn litt ballett der jeg kan, eller hva? Det er nesten flaut å skulle fortelle, men jeg planla dette temaet for flere måneder siden. Derfor var gleden stor da jeg fant akkurat de tingene jeg hadde tenkt meg.

 

Etikettene er kjøpt på Nille. Bånd, papir og julekuler er kjøpt på Rusta. Teipen husker jeg ikke hvor jeg kjøpte, men det er jo bare helt vanlig teip man finner over alt.

 

Ja, jeg er faktisk så glad for å pakke inn haha. Her om dagen koste jeg meg med julemusikk og ordning av julegaver. Det gir meg så mye julestemning og jeg gleder meg til å gi bort pakkene.

 

Slik blir de seende ut. Noen er pakket med gullpapir og noen med gråpapir. Jeg synes det ble veldig fint og sier meg fornøyd med valget!

 

Styrer du mye med innpakning eller vil du bare få det ferdig?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Før var jeg nøye med innpakning, mer med det enn med innholdet. Tegnet og laget esker osv… Nå er det bare å få det ferdig. Er for stressende i hverdagen til at jeg rekker noe annet.. Kos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg